Wednesday, January 12, 2011

Nak Ngadu...


hari2 aku balik kerja pukul 5.30 petang...
tapi sampai rumah pukul 7 petang/malam...

kenapa? jauh sangat ke rumah aku dengan tempat kerja? hoho... jawapannya dekat je... kalau jalan tak jam, sepuluh minit boleh sampai... kalau jam adalah 20 minit kot... paling lambat pun 30 minit la agak2... tapi kenapa sejam setengah baru sampai ke rumah ni?

huuu... ada kerja tambahan rupanya after kerja kat office... ambil adik dari sekolah... siapa? si boboy tu ha... darjah 2... sesi petang... dahla pagi kena keluar awal, sebelum pukul 7 pagi... sebabnya kena hantar adik yang form 3 tu, ayuni... dah jadi rutin harian... tak hantar and ambil kang kata pentingkan diri sendiri pula... oh, sebab aku yang sulung sebenarnya... jangan lupa tu...

huhu... boring2 tengah tunggu my adik petang tadi, sempat menggedik ambil gambar sambil makan bebola ikan yang aku beli kat gerai dekat sekolah tu...


Pssttt: motifnya nak bagitau aku makan bebola ni je pun... xpe2, lain kali makanan lain pula... haha... jangan marah ya...

No comments: