Wednesday, March 23, 2011

Jangan Buat Aku Sedih...


aku sedih... kenapa ye? sebab aku tiba2 teringat kisah2 lama... aku sedih sangat... tapi dalam masa yang sama, aku geram and terasa amat marah kepada seseorang yang telah mengoyakkan kembali luka yang aku dah jahit tu... tunggu masa untuk sembuh sahaja...

tapi luka tu dah koyak... :(

andai kau tahu betapa payahnya aku untuk buat keputusan seperti yang aku khabarkan kepada kau tu... huhu... tapi aku terpaksa dalam rela... mesti buat dalam tak nak... sebab aku tak sanggup memikirkan akibatnya kelak... andai tindakanku tidak mengikut akal rasional tapi mengikut hati semata2... bayangkanlah... tak sanggup... tak sanggup...

hidup mesti ada pendirian... dan seandainya kita semua ada pendirian tu, teguhkanlah...






Pssttt: yep!


No comments: