Tuesday, March 15, 2011

Kejutan Dari Family...


i love my family...

balik je kerja petang tadi, aku terus masuk bilik sebab rasa penat sangat... guess what? suprised!!! my mama tengah pegang kek and adik2 aku datang and nyanyikan lagu untuk aku... happy birthday to me... :)

rasa terharu sangat... cuma agak terkilan sebab my abah tak join bersama celebrate birthday aku... tapi mama cakap abah yang ingatkan dorang hari ni ialah ulang tahun kelahiran aku... and abah yang belikan kek tu...

oh ye, mama cakap gak yang adik aku si bear tu bersungguh betul nak buat suprise kat aku... dia punya planning sampai berpeluh2... risau kantoi... hahaha... tambah lak adik2 aku yang kecil tu
, mana boleh simpan rahsia...



pedulikan yang tak berkenaan...



haha... comot2 adik beradik aku ni...



dengan mama yang garang...
waaa...





Pssttt: aku tertanya2 adik aku si bear tu beria sambut birthday aku sebab nak aku hantar dia balik kolej ke jumaat ni? hahaha...

No comments: