Saturday, March 26, 2011

Terasa Stress...


dah tiga hari kepala aku ni main2 dengan aku... berdenyut2 je sentiasa... tension sangat ke dengan kerja2 kat office tu? ke sebab masalah diri? or maybe gak sebab masalah berkenaan perasaan...

lupakan seketika sakit2 or denyut2 kepala aku ni... or ulser pada mulut... aduhhh...lupakan semuanya seketika dengan lepak2 minum bersama kawanku, ima and isyad... berbekalkan duit yang berbaki beberapa ringgit je dalam dompet aku tu, aku pergilah melepak dengan meminjam motor baru adikku... aka motor aku secara hitam putihnya... hahaha, nak gak bagitau... eh, mesti... ngeh3...

lepak dari pukul 9 malam sampailah 10 lebih kot... cincai2 dalam pukul 11 malam baru sampai rumah... sejuk betul tadi, berangin sepoi2 bahasa gitu... terasa berada di tepi pantai pula... haha...

oh, time ni aku masih terasa sakit2 di kepala... macam mana nak tidur macam ni? da 2 malam aku tak lena... diganggu mimpi yang tak menyenangkan fikiran aku... aku jadi musykil kalau2 mimpi aku tu merupakan satu petanda buruk... bukan nak percaya tapi bila teringat balik mimpi tu, aku takut... minta dijauhkan semua tu dari berlaku...

hal office dah cukup buat aku stress... sepatutnya petang tadi aku dah selesaikan satu projek... tapi disebabkan beberapa sebab yang masih dalam kajian, tak selesai juga... bengang teramat tadi... rasa nak hempuk2 je monitor pc tu... dah la mata aku memang berpinar2, system pula buat hal... rasa menyesal pula buat testing dekat development site, kalau awal2 dah buat kat tempat yang berkenaan, mesti semua masalah ni tak wujud...

cannot publish la new version tu!!!

but i will continue on this monday... gudluck2 to myself, shida... ^_^

one more thing, my boss rajin register my name untuk hadiri satu seminar berkenaan sharepoint dengan klcc selasa ni... macam best tapi awal2 aku dah rasa stress... camne aku nak gi ke sana? 8.30 am da start! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............





Pssttt: satu lagi perkara yang menambahkan stress aku untuk bulan ni... damn! what is wrong with me?


No comments: