Monday, March 14, 2011

Movie Time Bersama Adik Di Hujung Minggu...

hohoho... semalam keluar tengok wayang dengan adik2 aku... aku, bear, epan and ayuni... kitorang tengok movie hikayat merong mahawangsa kat tgv kepong... huhu, rm0.00 untuk empat tiket wayang... percaya tak? sorry ye... lupa nak zoom kat harga tiket ni untuk bukti...






thanks to nuffnang sebab bagi 4 keping complimentary passes kat aku sempena my birthday bulan ni... boleh baca di entri ni and entri ni pasal complimentary passes yg aku dapat tu... thanks again to nuffnang! free2 dapat keluar tengok wayang tengah2 bulan yang dah kering ni...

actually esok tau birthday aku...(15/03/2011)... erk! genap 23 tahun la aku esok... belum tua kan? oh ye, bukan pukul 12 tengah malam ni tau tapi 4.27 petang esok barulah genap 23 tahun aku bernafas di muka bumi ni... hahaha... nak juga rasa 22 tahun lagi... weee...

jom layan gambar2 kami adik-beradik!



mari berangkat... yeahhh!!!






aku saja usya2 kasut sementara tunggu nak masuk panggung...
tapi gambar ni...
memang hobi dorang syok sendiri kan?
hahaha...




before masuk panggung layan sengal depan pintu hall snap ganbar dengan popcorn...
hahaha!








Pssttt: hikayat merong mahawangsa berbaloi untuk ditonton!

No comments: