Thursday, August 4, 2011

Babai Ms. Lau...

Tinggal dua bunga saja kat IT department company aku sekarang... Aku la tu bunganya...and lagi seorang yang kat bahagian teknikal... Tapi dia bukannya selali kat office... So dah macam aku sorang je bunga... Tak termasuk my boss la ye...

Officemate yang paling rapat dengan aku dah resigned... Tadi last day dia kerja tapi aku tak dapat luangkan masa yang agak lama sebab half day... Just sekeping gambar sahaja... Itupun sebelum aku gi meeting...

Esok, takkan nampak kelibat dia dah kat office... Xde dah orang rujukan aku bila aku ada problem... Huhu...

Lau Cheng Hui... Orangnya bersederhana... Tak lokek ilmu... Banyak perkara yang aku belajar dari dia... Dari perkara yang aku tak pernah tahu, tak pernah belajar...aku belajar dari dia...

After this, semuanya kena bergantung dengan diri sendiri... Kena mantapkan pengetahuan supaya aku pun mampu melangkahkan kaki setapak lagi ke hadapan... Just like other ex-colleagues...





Pssttt: berusaha shida!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

aamalinaazman said...

weeeewiiit!
pas tu jgn lupe blanje owg ni
heheheh
insyaAllah ida bole nye
ida teror nih!
weeeewiit!
fightooo-oohh!

shIdA said...

hehehe... ime doa2 la ye ida berjaya... bkn pe smpai ble nk berpuas ati dgn pencapaian semasa dgn keadaan ekonomi skang...

meh same2 kte maju setapak agi ke dpn!!!