Thursday, August 25, 2011

Bengang dengan handphone!!!


eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...gggrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

baru aku tahu kenapa bil tepon yang aku bayar kelmarin disebabkan line dah kena block tu sebenarnya disebabkan apa... hari ni punya message dari celcom di pagi2 hari ni... adoiii, rosak mood!!!

baru dua hari baki bil kosong sen, hari ni dah rm50.85??? setahu aku, aku cuma balas mesej dengan telefon rumah je kot... tiba2 teringat pasal setting network kat tepon aku tu... hadoyaiiii, bila masa pula aku set enable phone internet connection nya kalau wifi xde?

punya la aku tak guna sangat phone ni untuk bulan2 genting camni sebab xnak bil lebih dari rm50... ni tak pasal2 aku kena bayar lebih dari rm150 kot untuk bulan ni saja... damn! kena bayar juga sebab nak balik kampung ni... nak harap phone mama, mama dah tak pakai henfon... abah? jarang2 ditopup...

kesiannya aku ni...





Pssttt: pasal ni pun aku rasa ley mengamuk saat2 aku amat memerlukan ni...


No comments: