Tuesday, November 30, 2010

Pengakhiran November Ku...

hari ni last day untuk bulan november... esok dah masuk bulan disember... then bulan depan dah masuk tahun 2011... kejapnya masa ni berlalu... apa yang aku dah buat sepanjang hari ni, bulan ni, dan tahun ni? rasanya baru sekejap peristiwa2 gembira, sedih pada tahun lepas tu tergambar dekat kotak fikiran aku ni... lalainya aku...

bulan 12? ye, aku menghitung hari... andai apa yang aku harapkan tercapai, aku akan rasa gembira pada tarikh tersebut... dan andai dia baca luahan aku ni, mungkin dia tahu tarikh yang aku maksudkan dan mungkin juga tak... tapi seandainya apa yang aku harapkan terjadi sebaliknya, itu sudah suratan dariNya... :(

Apa yang dah berlaku pada hidup aku kebelakangan ni ek? Something had happened! tapi aku sendiri tak sure... Ya Allah, ku mohon dijauhkan perasaan ini andai perasaan yang aku rasakan sekarang ni bukan yang terbaik untuk diri aku...

Bulan 12 menanti aku dengan projek2 erghhhh... hahaha... buat masa sekarang ni aku kena siapkan 3 projek serentak... tapi keutamaan aku pada 1 projek ni yang baru aku terima pengesahan dari user semalam...ketua aku dah plan kan untuk aku siapkan dalam masa 3 minggu, start minggu depan... 1 minggu untuk testing dengan user... semuanya sebulan di bulan 12 nanti... tahun depan kena go live untuk projek ni... hope aku dapat siapkan mengikut perancangan... bersemangat shida!


oh ye, patut ke aku buat satu folder khas untuk kerja2 projek aku ni sebagai "kenangan" bila aku melangkahkan kaki keluar dari company ni nanti? opsss! xleh blah btol dah simpan angan2 camni kan? hahaha... sabar shida, perlukan masa untuk capai semua yang diidamkan...

peace!!!

macam sempat je aku ni mengupdate blog kat office kan? padahal baru habis small discussion dengan ketua dan senior colleague aku pasal system kitorang yang seakan ada problem tempias dari peng'upgrade'an masa cuti deepavali tempoh hari... hari2 aku dapat call dari user maklumkan problem tu problem ni masalah tu masalah ni...

ah sudah, start membebel... ok la, see you all next month and next update!





Pssttt: dalam proses...

No comments: