Saturday, February 12, 2011

Asusy Si Peneman Baru...


hehehe... aku dah ada peneman baru tau... asusy aku panggil... bukan nama orang, belum ada orang yang boleh menerima diri aku seadanya agi buat masa ni...

haha... actually asusy ialah lappy baru ku... baru la gak dibeli... petang tadi ha kat lowyat... dengan budget yang sangat rendah, thanks to 'atok' aep sebab berjaya mendapatkan asusy ku ini dengan budget aku tu... kalau aku je yang pergi sorang2, aishhh... x dapat kot...

thanks juga kat ima sebab temankan aku... sorry sebab masa terpaksa diawalkan tadi tak seperti yang di plan pada awalnya... bak kata atok, ikut suka hati dia lah nak keluar pukul berapa pun yang dia nak... wekkk!!! nasib baik aku minta pertolongan dia, so kena la terima mengada dia tu... xpe2... oh ye, nanti kereta dia kuar, kita gi test ye ima... hahaha...

gambar my asusy tu nanti2 la aku update lain masa... dan untuk pengetahuan semua, ni duk update blog dengan asusy la... hahaha... poyo2...





Pssttt: asusy sayang, sila kekal lama dengan aku ye...

No comments: