Thursday, February 17, 2011

Persoalan Diri...


sedih la... tak tahu kenapa tapi bila aku rasa camni mesti aku akan sedih... hidup selalu tak adil... bila baru je aku nak happy, confirm aku sedih balik...

sebab tu bila aku rasa happy walaupun sekejap, aku sebenarnya bersyukur sangat... sebab dapat juga merasa happy tu...

bukannya aku pinta macam ni... apa lagi kalau apa yang membuat aku happy sebenarnya kesedihan bagi orang lain andai dia mengetahuinya...

ye aku tahu kadang2 apa yang kita rasa betul tak semestinya benar... and kadang2 apa yang kita rasa salah tak semestinya silap... apa yang penting, semua tu lahir dari hati kita... hati tu pula membungakan perasaan... perasaan yang boleh membuatkan kita keliru... andai tersilap perkiraan, meranalah badan...

kenapa ye aku asyik melalui perkara2 yang sama? kat mana silap aku? aku berharap sangat aku akan tau jawapan tu suatu hari nanti... sebab persoalan tu sungguh bisa... hampir2 jek membunuh setiap perasaan yang lahir dari hati aku ni...





Pssttt: huh! sorry ye kepada yang membaca luahan hiperbola aku ni... emosi sikit malam ni... diam2 je k...

No comments: