Tuesday, February 15, 2011

Demi Kau Kot...


semuanya kerana seorang insan, lelaki, suami seseorang, papa niyaz, seorang kawan... my bestfriend masa kecil2... arif hashim... wahhh, famous wei nama kau dalam entri aku kali ni... hahaha... tapi serius xde satu pun gambar kau untuk aku upload kat sini... tu la... ko ni ada jek kamera harga beribu-riban, tapi kedekut nak snap gambar sendiri... huh!

nak dijadikan cerita, my kawan lama from sabah ni duk riuh kat group di fb tu pasal kedatangan dia ke kl untuk beberapa hari... urusan kerja katanya... jadi mahu berjumpa lah dengan kawan2 lama di sini... dengar cerita gak, kedatangan dia yang lalu xde sapa nak jumpa... huhu... cian ek? xpe2... kali ni ada yang sudi...

aku, ekin, naza and midi akhirnya berkumpul pada ahad yang lalu... tapi bengang gler bila orang yang nak dialukan tak muncul2 plak... sakit hati tak? ok, majuk sama arip!!!

kitorang gi makan2 di ikea... lepak and tengok wayang 'sini ada hantu' di one utama... semuanya kami buat tanpa kehadiran si arip ni... alasan? semua yang kami buat kerana sakit hati and bengang dengan arip... semua perbelanjaan bakal di claim!






wahhh, keluar je dari tengok movie, muncul pula kawan aku ni... sanggup ambil teksi dari kl tu after dia habis kerja and datang ke one utama... rip, terharu gler kau buat camtu... huhu... tapi tak berbaloi la untuk kau sebab kami smeua kena balik dah time tu... tapi claim tetap claim... next mini reunion untuk habiskan masa lepak2 bersama lagi malam 14/2... penginapan ditanggung oleh dia... tq... tq... ngee,,,

after balik dari kerja, kira2 lepas maghrib gitu, aku gerak ke kl... tapi kali ni naza tak dapat join... so ada ekin, midi and arip je... xpela... dah ajak wina tapi dia tak dapat datang... yang lain2 nak contact takde nombor... sori ye kawan2... bukan tak nak ajak...



kitorang gi belasah mcd di sogo...




then amik tren ke bukit bintang... tengok orang2 yang ramai gler kat situ... haha... banyak perkara yang berlaku... tapi biarlah rahsia antara kami je kot...kelakar pun ada... balik ke hotel pun bila kaki kitorang dah rasa penat sangat2 yang rasa macam nak tercabut... actually tu yang aku rasa la... yang lain2 aku tak tahu... hehe... rasanya dalam pukul 3 kot baru mata aku terlelap...



kegemaran duk posing sorang2 ni...
biarlah tengah orang yang ramai pun...
ngeh2...




ha... yang ni aku musykil kenapa aku berkeadaan camtu? btw, yang menghalang aku bergambar sorang2 tu la arip... ketepi ketepi...




wink! 8.30 pagi baru terjaga... bersiap apa yang patut and turun sarapan sebab arip dah kena pergi kerja... kitorang plak balik ke bilik masing2 and sambung baring2... bila jam dah kul 12 tengahari baru turun untuk checkout bilik... balik2... weeeee.... ngantuk!!!





Pssttt: next reunion da plan... doa2 menjadi la ye...

No comments: