Monday, February 21, 2011

Mr. Brooom...

arini aku gi kerja dengan mr.brooom... huhu... ms. wugiey aku tak balik lagi... baru petang tadi sampainya... jauh perjalanan dia ha... tapi dah sempat lepas rindu sebab my mama bawa ms. wugiey masa jemput aku dari kerja petang tadi... hihi...

heee... balik semula pada mr. brooom aku tu... mulanya semalam aku rasa agak bengang cause my mama call bagitau nak gerak balik dari kampung pagi isnin... means pagi tadi la... bukannya petang ahad after majlis pertunangan adik sepupu aku tu... huuu... terus mood x best... bukannya apa... tak kesah untuk naik mr. brooom tu gi kerja tapi dot dot dot...haha...

so nak dijadikan cerita... pagi tadi aku yang bawa mr. brooom... biar sepupu aku jadi pembonceng... haha... nasib dia tak protes.... bukan apa, bila aku yang bawa nampaklah yakin sikit... so ada orang usya pelik pun aku no hal punya...selalu nampak aku ayu2, comey2 ke office dengan ms. wugiey je kan... kali ni encem2 dengan mr. brooom... horeyyy...

semangat aku post kat fb tak sabar nak dating dengan mr. brooom after kerja korang tau... tapi sekali my mama datang ambil da... aishhh, dah nak sampai kat mr. brooom da time tu... terdengar pula phone ringing... mama...

SA5974U...

pusaka family aku tu... walau nampak dah tak setanding keluaran2 terbaru sekarang ni... mr. brooom sangat disayangi... baru lepas operate malam tadi tau... nasib sempat sembuh... kalau tak rasanya tak sampai aku ke office... itulah gak peneman masa study kat ukm dulu... banyak berjasa... ke hulu ke hilir dengan mr. brooom...

banyak kali kot mr. brooom hampir2 dijual... tai tak jadi... sayang sangat... tu tak termasuk ic mr. brooom yang ada orang berminat untuk beli... haha... oh, juga tidak sanggup... biarlah mr. brooom terus berjasa dengan aku and family aku di masa2 kecemasan...

punyalah berharga mr. brooom ni pada aku... smapai aku buat entri khas untukmu brooom3... hahaha...

bye2 ye mr. brooom... next time kita date lagi... berdua jek!


~~~


mood bersukan untuk esok... first training bagi group aku untuk company punya game... volleyball pada 6/3/2011 ni... chaiyok2 the bumblebee... hihi...





Pssttt: ms. wugiey nampak comot sekali... minta2 mr. scyampedh mandikan ms. wugiey malam ni...


No comments: