Wednesday, August 11, 2010

Aku Dah Konvo!



alhamdulillah...



09/08/2010 yang lepas aku dah selamat dikonvokan oleh canselor ukm...
|
|
|
\/
sarjanamuda teknologi maklumat dengan kepujian
sains dan pengurusan sistem



macam2 hal berlaku pada diri aku pada hari tu...
semua tu buat aku rasa sedih pada hari yang sepatutnya aku merasa gembira...
ye la kan, maybe kali ni je aku berpeluang untuk konvo...
lain kali belum tentu...
kalau ada rezeki ada la...
tapi kalau ada rezeki tapi xde umur pun tak berbaloi juga...
hehe...



apa pun yang aku rasa hari tu, aku tak nak la story kat entri ni...
biarlah aku sendiri dan orang2 yang berkenaan sahaja yang mengetahuinya...
tapi yang sure, orang2 yang aku maksudkan tu mesti tak perasaan akan kesedihan aku tu...
biarlah...
touching plak yek?
haha!



kat sini aku nak share beberapa gambar pada hari aku konvo...



with my family...




with my bf...




with my mama...




with my abah...




with both of them (mama & abah)




with my parent + my bf...




with my siblings...




with my friends...






petang tu aku dengan bantuan my bf pergi snap2 gambar sikit dengan jubah konvo aku tu...












~ tambahan ~



10 kuntum bunga merah + pink from my luvly bf...
thanks dear...



bunga ros pink putih dengan anggerik purple yang tak hidup from my mama...
ngeee...
lepas ni buat hiasan kat dalam bilik...




bunga ros pink yang tak hidup gak dengan teddy yang pakai topi konvo from my abah...
suka teddy...
muah2...






Pssttt: teringin nak sambung sarjana... tapi kekangan duit la plak... keje dulu pastu baru sambung... nak kahwin pun belum tentu... hihi...

2 comments:

lazer! said...

amboi da konvo bile nak kawen plak?..kawen cepat le buat maksiat je...

shIdA said...

amboi lazer!, bajet baik sgt la tu ek? ada rezeki kawen ar... xyh disuruh2...