Thursday, August 19, 2010

'Mata Ikan' Lagi...



sakit woo... berdenyut2... rasa macam gigi aku yang sakit... ha, tu la bahananya ulser mulut or lebih dikenali 'mata ikan'... pastu boleh plak kena dekat dengan tepi dengan mulut aku ni... bila nak bercakap punya la payah... siap tergigit2 dan berlaga2 lagi dengan gigi... 'mata ikan' tu plak besar... my mama kata geram tengok sebab besar macam kawah? ibaratnya la kan... hihihi...

ni dapat berfikir sedikit sambil meng'update' blog sebab baru lepas pekena bonjela! hahaha... kasi racun kat kawah tu...

meeting aku dengan ketua seksyen department petang tadi betul2 menguji air mata aku dari keluar berjuraian... 2 jam aku menahan beb... pastu tambah lak dengan puasa, mulut kering... lagi la payah nak bercakap... rasa macam herot2 da mulut aku ni untuk mengeluarkan ayat yang yang boleh ketua aku paham...

yang menyedihkan plak bila buka fb tadi terbaca komen yang menyakitkan hati... dah cuba untuk buat tak kesah tapi rasa sakit hati plak... sakit hati sebab tau siapa orang yang dikomen tu berbanding diri aku ni... tak sehebat dirinya untuk dibanggakan...





Pssttt: lamanya minggu ni berlalu kan? x sabar nak tunggu dekat2 dengan raya... mahu balik kampung...

No comments: