Sunday, August 22, 2010

Kenapa Mesti Tanya Lagi?



sedang aku tengah berbaik hati menolong my mama masak untuk berbuka petang tadi, aku diajukan satu soalan yang buat aku tergamam sekejap...

" _ _ ada contact kaklong?" tanya mama...

aku yang macam tergamam sambil pegang pisau, terhenti sekejap... aku pandang muka my mama... agak lama juga la... pastu baru aku bersuara...

" dia dah kahwin pun mama..." tu je yang terkeluar dari mulut aku... padahal aku tak nak bagitau pasal ni kat my mama... sebab macam boleh teka je reaksi dia... memang betul pun... my mama terkejut... terus bertubi2 soalan menimpa aku... penat juga la aku nak menjawabnya...

aishhh! hope tu yang terakhir my mama tanya... aku dah tak nak dengar or jawab apa2 pasal dia dah...

cukup! aku dah bosan! dia tengah syok berseronok, aku plak yang sakit kepala nak menjawab bagi pihak dia... (emo ni...)





Pssttt: tolonglah...

No comments: