Saturday, October 30, 2010

Bergembira Bersama Keluarga HR...



pagi2 lagi aku dah terjaga... aku tengok kat tingkap hujan tengah lebat... after solat pun still xde tanda nak reda... aishhh, jadi ke tak dorang ni dengan plan dorang tu... tak jadi pun aku tak kesah tapi kesah la juga sebab dah bagi rm10 untuk bahagian aku join program family bagi HR department... huhu... rm10 pun berkira ke? mesti...


8.45 pagi aku dah sampai kat caltex depan kawasan perumahan aku... ditemani my mama after bawa mama pergi beli sarapan pagi... lagipun mama kea bawa balik my wugie sebab aku tumpang kereta member je...

9.20 pagi baru aku nampak kelibat dorang2 tu masuk ke caltex berderet2 3 buah kereta... aku pun naik la kat salah satu dari kereta tu... naik kembara menemani 2 orang anak dara yang lain... yang lain sudah berfamili... segan plak rasanya... kitorang pun meneruskan perjalanan ke detinasi yang hendak dituju...

kitorang sampai ke ulu yam xtau la pukul berapa... eh, ke ulu yam ke kitorang pergi tu? hahaha... baru nak bagitau kan? aah, dorang plan picnic ke ulu yam... kehadiran aku macam menyerikan keadaan la...

sampai2 je terus mengangkut semua barang2 and kitorang turun ke pondok yang telah kak wan tempah... apa lagi, teruslah buat apa yang sepatutnya...

tengah duk buat persiapan, datang la lagi keluarga2 yang lain... tiba2 rasa mengganggu pula program mereka... tapi aku cuba tak merasa rendah diri sangat sebab dorang sangat sempoi... tambah lak ada geng, si zaliza from SHE department... kitorang ni dah jadi keluarga angkat la gitu ha...

dah puas baham2 kerang bakar, ayam bakar, ikan bakar, bihun, sandwich... terasa nak berendam jadi badak dalam air la kan... tunggu la aku dengan liza untuk sesiapa merasmikan acara masuk dalam air... dalam kul 12 gitu la baru kitorang memasukkan diri kitorang ni dalam air... weee... sejuk...



(gambar akan diupdate kemudian)



dah puas bermain air, kitorang pun bergerak balik... eh tak... kitorang menuju ke arah subang... singgah bermain boling 1 game kat mana entah... tapi dalam kawasan golf... aku dah berkira2 sebab time tu duit rasanya ada rm30 jek dalam dompet... nasiblah dorang nak main 1 game je... hihi...





Pssttt: malamnya aku bawa my family makan2 di aiman seafood yang terletak di kampung melayu...huhu... maybe akan ada entri pasal ni... next time ok...




2 comments:

Amal said...

be busy. and you'll forget the pain. :)

shIdA said...

insyaallah...