Wednesday, October 6, 2010

Terima Kasih Cayang Untuk SMS Itu...


alhamdulillah... dah beberapa hari aku tak mendengar khabar dari my bf... tapi malam ni ada sms yang masuk ke phone aku... ingatkan someone post ke tag ke kat fb aku tu, sebab tu masuk mesej kan... jadinya aku buat tak tahu jela... tapi bila aku tengok,

"eh? betul ke my bf yang sms ni?" dalam hati aku jela...

mula2 macam teragak2 nak membalasnya... maybe tersalah hantar sms ke kan... sebabnya my bf tengah busy sangat sekarang... tapi cuba jela... lega rasanya bila dia reply semula... kiranya betullah sms tu untuk aku... hehe... suka2...

korang pernah rasa tak macam tak biasa untuk berkomunikasi semula (sms) bila dah beberapa hari tak contact? aku maksudkan dengan bf or gf korang la...

ha... camtulah aku rasa... serba tak kena... nak balas gitu rasa macam perlu ke aku tanya pasal ni dulu? ke nak tanya pasal tu? ke diam je ek?

rasa macam mula2 kenal pun ada... malu2 gitu... segan sikit... haha... mengada and gedik je dengar kan?





Pssttt: terima kasih sangat untuk sms malam ni walaupun sekejap cuma... sangat menghargainya...

No comments: