Thursday, October 21, 2010

shIdA AlOnE kembali...



sedih sangat nak taip tajuk entri kat atas ni...
rasa macam down gler!
tapi itulah yang sebenarnya...


alone sebab aku dah tak dipedulikan oleh dia yang aku sayang...
tapi hati aku masih mengharapkannya kerana bagi aku, dia tetap dia yang aku kenal...
cuma keadaan yang merubah segalanya...
semoga dia gembira selalu walaupun hati aku sedih...


aku ni macam orang yang bodoh je kan?
tapi memang bodoh pun...
sebab tu tak pandai nak jaga hubungan yang aku bina...
kalau aku pandai mesti dia tak macam tu...





selingan kerja:

hari ni turn aku buat second time nya untuk present "one day at a time" masa assembly department aku... dari hari isnin lepas lagi manager aku dah "on" balik assembly department setiap hari! wooo... sebelum ni setiap hari isnin je... huhu... xpela, mengikut perkiraan aku, turn setiap orang dalam department aku ni ialah selang minggu... maknanya 2 minggu sekali...





"Learn to say NO to yourself as well as to other people"

venga says:
Our inability to say NO to yourself will cause us to be overloaded with a lot of trivial matters.





Pssttt: dia masih mendiamkan diri... sesungguhnya hatiku sangat perit dengan situasi ini... feel alone...

No comments: