Monday, October 18, 2010

Ku Tak Ingin Begini Jadinya...



salah aku?



ye...
sememangnya semua yang berlaku adalah salahku...



semua ini terjadi kerana silapku...
yang datang dari diriku yang tidak sempurna ini...



sememangnya diriku bukan yang terbaik
bukan yang terbaik untuk lelaki yang telah menghadirkan perasaan cinta dihatiku...
bukan yang terbaik untuk lelaki yang telah aku cintai sepenuh hatiku...



kenapa mesti aku yang kecewa?



kenapa mesti aku yang bersedih?



kenapa mesti aku yang berduka?



kenapa mesti aku yang ditinggalkan?



ku tak ingin begini jadinya...



mengapa tidak dirimu memaafkan diriku?
mengapa tidak diriku diberi peluang?



mengapa tidak kita bersama menjayakan sebuah perhubungan?



sesungguhnya
diriku sangat menyayangimu...



Ya Tuhan,
bukan begini yang ku harapkan terjadi...





Pssttt: diriku bukan yang terbaik...

No comments: