Monday, October 25, 2010

Bukan Niatku Bertindak Begitu...

aku tak faham la...

nampak baik luaran tapi dalaman? huh! ada udang di sebalik batu! huhu... itulah manusia... suka mengambil kesempatan atas permasalahan orang lain untuk kepentingan sendiri...

boleh aku anggap dalam situasi yang berlaku terhadap diri aku sekarang, aku adalah mangsanya?

apa2 pun, bukan niat aku nak sakitkan hati sesiapa... dan begitu juga sebaliknya... tolonglah jangan sakitkan hati aku yang dah sedia sakit ni... setiap tindakanku hanyalah kerana untuk mempertahankan...





Pssttt: wahai pengubat hatiku, yakinlah padaku...

4 comments:

Amal said...

just let it go. i mean it. dah tak ada reason untuk kau terus stay.

ok aku angkat tangan surrender kalau kau tanya aku, aku paham ke tak apa kau rasa. totally aku takkan paham walaupun aku pernah bercinta. apa yang kita rasa mmg sangat berbeza.

tapi as a fren, mebi a gud fren, aku nasihatkan lepaskan dia. that's the best way.

okay babe?

:)

shIdA said...

hurmmm...

Unknown said...

sebab itu kan shida..masa akan mengubat segalanya..tak rasa kelakar ke dengan kenangan yang berlaku selama ini. Ceh, giliran aku pula yang merasa..hoho

shIdA said...

hahaha... yup! sgt kelakar, manis dan pahit bercampur... tapi tu la yg buat aku rasa bahagia skang... :)