Monday, November 15, 2010

Dilema Emel Tak Berbalas...

16/11/2010 - ?
17/11/2010 - public holiday (Hari Raya Haji)
18/11/2010 - annual leave
19/11/2010 - unpaid leave

planning asal, after kerja esok, 16/11/2010 mahu gerak balik ke kampung aku kat jeli, kelantan... then tiba2 mama minta kalau boleh esok nak gerak siang, xnak aku drive malam dah... huhu... dahlah keesokannya dah raya...

dilema? yep! dah emel my boss 2 kali beb tanya aku leh ganti compulsory annual leave yang aku kerja selasa ritu ke tak dengan ambil cuti untuk esok... tapi tak reply agi! dari minggu lepas dah sekali, ni pagi tadi pun dah tanya... erggghhhhh!!! bila boss aku nak buka emel dia ni?

dalam kepala? balik nanti aku nak singgah panel klinik company ni... mahu minta mc... tapi alasan pe? memang la migrain still ada sisa baki kesakitan tapi macam tak seteruk masa hari cuti ritu... adoiii... tiba2 berdoa migrain aku teruk sekarang kan? supaya senang nak yakinkan doc tu... hahaha... wish me luck jela... hope berjaya...

kalau tak dapat mc? huhu... boleh tak aku andaikan my boss approve permintaan aku tu?





Pssttt: aku nak cuti gak sok!

No comments: