Saturday, November 27, 2010

Lagi Seronok Belajar Dari Bekerja...

bila tengah belajar, teringin nak kerja... tapi bila dah kerja ni, ternyata belajar lagi seronok... tapi apa boleh buat, masa tak dapat diputar semula... takkan nak belajar seumur hidup tanpa bekerja ye tak? haha...

actually perasaan ni datang semula sebab training yang aku hadiri siang tadi... company aku yang nominate my name dengan sorang lagi my colleague... tak pergi kena bagi sebab pula, leceh... so baik pergi je...

dalam hati berharap sangat training tu tak bosan... 8.30 pagi sampailah 5.30 petang... nasib makanan disediakan... alhamdulillah, jimat di situ... hehe... trainer kitorang tadi namanya shankar santhiram... memang trainer khas company aku... tak mengantuk pun aku sebab dia tak henti2 bercakap... macam2 aktiviti dia buat... tu yang terasa macam berada dalam kelas...

ok, sekarang aku rindu kelas dan bebudak ts... korang, rindu nak datang ke kelas... kadang2 bangun lambat, lambat la sampai ke kelas... siap ponteng pun ada... tapi semua tu dah lepas, takkan kembali ke saat itu lagi... just kenangan je yang ada...





Pssttt: manusia ni jarang bersyukur, sebab tu macam2 kerenah datangnya... shida, sila bermuhasabah diri...

No comments: