Sunday, November 21, 2010

Kami Terloncat-Loncat?

alhamdulillah... pertama sekali aku panjatkan syukur kepadaNya sebab aku dan family aku dah selamat sampai ke rumah kami petang tadi... bergerak dari kampung dalam kul 9 pagi...

keadaan aku amat tegang aku rasa sepanjang perjalanan tadi.. kenapa? sebab hidung aku ni... selesema... huuuuu... tambah lak perut kosong... kepala pun berdenyut2 la... then tambah lak kepala rasa panas gler, cam nak demam... aku dapat rasanya keadaan aku sangat stress... arghhh... actually pembawakan dari bengang aku malam tadi masa still kat rumah... kenapa bengang tu biarlah rahsia...

haha... my abah pandai wat lawak tadi... tengah muka aku duk tegang melawan denyut kepala and try fokus memandu, abah kata aku macam nak berlumba... sampai terloncat2 kereta... hahaha... mana tak nya, jalan bengkang-bengkok, lubang sana lubang sini... pastu kena jalan lurus sikit mula la 120++... belok kiri... belok kanan... naik bukit... turun bukit... pastu boleh plak xnak kereta lain potong aku kan... mana tak terloncat2 jadinya... tapi tu bukan kitorang je exercise meloncatkan kereta, yang lain pun sama... semua nak cepat sampai... tapi stress bertambah bila kat area raub dan highway karak agak berderet jam... penat gak la duk usyar kereta kiri kanan...

aishhh, hidung aku ni... sekarang ni pun tengah meleleh2 rasanya... tapi aku dah prepare sapu tangan untuk esok... rasa2 cam teruk, baru aku nak gi klinik... cuti pun dah banyak hari kan... tu yang badan jadi manja kejap... semua jenis penyakit nak datang la...





Pssttt: xleh lupa masa balik aritu, lalu jalan dabong yang berlubang2 tu, kedegang tayar kereta masuk dalam lubang dengan laju dan keadaan membrek tiba2... fuh semangat! semua terdiam seketika... cuba kawal perasaan walaupun jantung aku dup dup dup laju gler... terasa nak tukar driver time tu gak tapi hehe... relax la shida...

No comments: