Sunday, September 18, 2011

After sekian lamanya aku...


17/09/2011...

suppose aku kena gi open house kat rumah my friend, ima... tapi disebabkan hal ni punya pasal, tak dapatlah jadinya... dah promise, so takleh cancel camtu je kan? itu bukan cara aku... nasiblah dah maklumkan dekat ima hari sebelumnya tu masa kitorang ke open house si aep (kononnya tukang pembuli masa kitorang praktikal dulu... dia kata la, bukan kami yang kata... haha...)



ima, minta maaf ye tak dapat hadir padahal ko datang je masa open house rumah aku last week... sorry... sorry... sorry...



oh ye, apa ye hal tu?

actually agak personal matter la, kena jumpa someone... someone yang aku tak pernah jumpa kot even kampung kitorang dekat yang amat... dan macam yang aku dah agak, 1st impression aku selalunya tak jauh beza pun dengan 2nd impression aku kat dia after kitorang jumpa...





Pssttt: what happen next, we never know...

2 comments:

aamalinaazman said...

pewwwiiittt
sapekahhhh? =p

shIdA said...

ida pun x knl... haha...