Tuesday, September 27, 2011

Bye2 Postpaid... Hye2 Prepaid...


after sekian lama aku setia dengan celcom postpaid, akhirnya berundur juga... aku pilih prepaid sekarang... takpelah agak leceh sebab nak topup2 ni kan...aku terima seadanya... huwaaa...

sayangnya aku kat nombor lama tu... tapi nak buat camne, takkan nak guna dua2 nombor celcom yek? nanti dah habis bayar baki terbengkalai untuk bil postpaid tu, perlu gi terminate da la kat celcom...

harapnye lepas ni aku takkan dapat dah panggilan member2 kepada owner lama nombor aku tu... penat aku nak menjawab... nak explain segala bagai... haha, tapi kadang2 aku mengamuk gak kat orang yang call tu sebab dia mcam tak percaya aku cakap dia salah nombor... nasib badan lah kena dengan aku... hihi...

dah inform kat member2 kat fb tu, kalau nak nombor, sila2 la pm... baru lah aku bagi... so sesiapa yang baca entri ni, kawan kepada aku, sila minta kalau nak nombor k... x minta wa x bagi ooo... hehe...





Pssttt: orang kedai telefon tadi dah mengantuk tunggu aku pilih nombor telefon... haha, tapi aku tetap beli ok...

2 comments:

aamalinaazman said...

welcome to the club
hehehehe

shIdA said...

mekacih2... hehehe...