Thursday, September 15, 2011

Kamera dah hilang...


kamera pink aku yang aku beli dengan cara banyar ansur2 masa study dulu dah hilang...

huwaaa!!!

xtau kat mana hilangnya... tapi dapat rasa macam hilang masa kat kampung... dah minta makcik kat kampung carikan pun tak ada gak...

nak kata hilang di rumah ni, satu rumah dah cari tak gak jumpa2...

hadoiii... pelupanya aku...






Pssttt: banyaknya la kenangan dengan kamera tu...

2 comments:

aimie amalina said...

aiyaaaaaaaaaaaakk
dah cari habis2 ke idaaa
aduhaaai
ciannye
huhu
aku dpt ase kesedihannye

shIdA said...

da cari 1 umah la ime... x jumpe gak... tnye org2 kat kg pun dorang ckp xde pun... so xtaula ni hilang kat mnenye...