Monday, May 24, 2010

Berharap RM49.80 Berbaloi...



sesungguhnya tadi aku telah pergi latihan kawad... tapi pt pagi tak gi... sebab tak dapat nak berlari dengan kaki yang still sakit dan bengkak gini...

oleh sebab luka2 di kaki aku ni banyak sangat, so penggunaan plaster sangat banyak... membazir sungguh... duit plak tengah xde... so ikut cadangan my bf... bandage je kaki... good idea... oleh sebab nak kurangkan rasa sakit akibat bergesel dengan but kawad, aku pakai la stokin 3 lapis... hahaha... bapak besar kaki aku... tapi kaki aku yang sebelah kiri yang memang sedia ada tengah membengkak, tambah lak dengan bandage tu, alamak! x muat masuk but kawad... terpaksa la sebelah kiri pakai 2 lapis stokin je dan kanan 3 lapis stokin... ha... baru rasa cam sama besar...

lepas sarapan kat markas dan settle ambil semua senjata, kitorang turunlah gi berlatih kawad kat dataran dg (dewan gemilang) tu... masa tu ada plak mpkj tengah guna untuk berlatih kawad formasi... tapi xpe, dataran tu besar... banyak space agi... tapi bila kitorang dah guna, dorang macam menyerah kalah, pastu blah... ngeee...

arini dua2 encik ajar kitorang, encik jo dengan encik rahim... thanks untuk dorang sebab sudi mengajar... dengar2 plak kitorang akan still dapat elaun untuk latihan 3 hari yang bukan dalam jadual training ni... alhamdulillah... latihan pun berjalan agak lancar walaupun semua dah penat... 

tengahari kitorang dah habis latihan dan naik ke markas untuk makan tengahari dan selesaikan apa yang patut... sepatutnya pukul 3 petang tadi kena naik semula ke markas, tapi tak terbangun beb... serius mengantuk... memang layan tidur... ni la baru bangunnya... weee...

lupa plak, tajuk entri cam kat atas tu sebab rasanya ubat yang aku beli lepas jumpa doktor tu macam agak berkesan... dah mula menunjukkan kesan... tu la nak terus berharap yang semua tu berbaloi... maksudnya kaki aku sembuh la... skang ni misi sampingan untuk menghilangkan bengkak di kaki di samping misi utama untuk menyembuhkan luka2 di kaki ni... tolong doakan aku ye... penting kaki ni... 





Pssttt: kaki ku chaiyok!!!

No comments: