Tuesday, May 4, 2010

Sempat Ke Tak Sempat Ni?



huhu... viva hari khamis... tapi sistem aku still ada error sini sana... semalam baru dapat guna visual studio yang membuat hal kat lappy aku tu dengan ok... thanks to ayus, maran, nik dan sape2 lagi yang cuba tolong aku tu... jasamu dikenang... ceewahhh... kikiki... 

walaupun dah leh guna, still risau... macam x sempat ni... sok malam ada presentation project e-comm lagi... dan untuk pengetahuan korang, kitorang x buat pape lagi... camne ni? ni x gi tengok lagi jadual viva aku... ntah2 pagi... wooo... xmo... nanti x sempat... 

huh! tu pun kalau sistem aku siap... kalau x siap, alamatnya hari khamis aku hantar borang tangguh tesis la jawabnya... lagi xmau... bertambah serabut la kepala aku camtu nanti...

mudah-mudahan aku leh siapkan sistem aku ni cepat... dahla database yang aku wat aritu dah ilang lepas format... punya la percaya aku dah copy backup database tu kat external dengan pendrive... ha, amik kau... xde! so, kena buat semula!





Pssttt: my bf dah 2 hari praktikal kat putrajaya tu... x sempat pun nak bertanya perkembangan dia... semalam pun aku xde semangat nak bergelak2 dengan dia dan dengar cerita hari pertama praktikal kat sekolah tu... telinga ni just mendengar je... no response... minta maaf ye cayang... :(

2 comments:

aeimmiey said...

shida name aku tue aku nk ko highlight n huruf besar... hehehe...:D

shIdA said...

hahaha... perlu ke? nanti la... lps viva...