Thursday, May 6, 2010

Viva Is Done!



alhamdulillah... akhirnya setel gak viva aku... punya la macam2 masalah yang menimpa aku sepanjang aku berperang otak, masa dan tenaga untuk wat final year project aku tu...

huh! punya la kejap en.zamri pemeriksa viva aku tu mem'viva'kan kitorang ni... wat penat je aku wat slide presentation... dia cuma nak tengok sistem je... documentation pun xde komen pape... dia cakap terpulang pada penyelia sama ada nak suh wat pembetulan or tak...

lepas je viva tadi, terus gi jumpa pn.hazilah, my penyelia untuk bentang kat dia plak... huhu... dengan dia lama sikit bentang... dia memang tengok betul2 la sistem aku... so kena terang betul2... aishhh... dia pun cakap xde nak wat pembetulan... cuma suh tanya balik dengan kak yana (akak jabatan ts) untuk tanya pasal jilid...

maybe tak payah jilid dengar2 khabarnya... just hantar cd untuk sistem dan dokumentasi kitorang tu je... ntahla... kalau x jilid pun ok gk... jimat duit... hahaha...





Pssttt: macam pn.hazilah cakap, dah boleh minta kerja la ni... hahaha... kerja? apa tu?

No comments: