Thursday, May 13, 2010

Main Boling Selepas Presentation E-Comm...



hari isnin aritu, 10/05/2010...

lepas presentation e-comm kat lab 4 ftsm, sepul menyuarakan plan untuk bermain boling... apa lagi... okeh! roger2 member yang lain... yang dapat join hari tu beberapa orang je memandangkan ramai yang ada hal... aku, dayah, maran, sepul, isyad, where, muaz, rozek...

kitorang berkumpul kat panggung seni sebelum bertolak... x ingat pukul berapa time tu... nak gerak awal supaya sempat untuk main 4 game dengan harga rm10 sorang tu... eh, rm10 ke sorang? ntahla... aku x bayar pon... hehehe... aku sorang je kot time tu perempaun di antara 3 orang perempuan yang join yang sukarela nak main boling... lantaklah pandai ke tak, aku nak main gak...

keseluruhan 4 game yang kitorang main tu, aku bukan yng last ok... isyad last... hahaha...





sebelum

|
|
\/






sedang

|
|
\/






selepas

|
|
\/






balik!!! hujan dah nak turun...






Pssttt: hehehe... paham2 jela dengan tengok gambar ni... malas nak flashback semula peristiwa... ingatan kurang baik... hahaha...

No comments: