Saturday, May 29, 2010

Nak Kemas Barang Pun Jadi Masalah?



hahahaha... xleh blah tul aku ni... nak mengemas barang2 untuk berangkat ke USM sok pun jadi masalah besar bagi aku kot... ngeee... beg besar xde untuk isi semua keperluan aku ni ha... ade semua beg kecik2... satu kerja plak aku nak mengangkut semua beg2 tu yek? aishhh... aku nak kalau boleh senang la untuk aku buat semua tu...

beg loreng yang besar tu? hehe... memang ye beg tu leh isi macam2... bak kata stap juing la yek... tapi berat kot aku nak menggalas semua menda tu... kalau ada beg bagasi yang besar kan senang... tarik jek... yang aku ada beg bagasi gak... tapi kecil je... huhu... mahu beli ke?

persoalan di situ...

japgi mahu keluar lunch with my bf... 

then, men'shopping'kan diri untuk beli barang2 yang still tercicir dari list sebelum ni... last check... paling utama my ubat2an... beg? akan dibincangkan lagi dengan my bf nanti...

petang nanti ada pemeriksaan pakaian one dress kitorang oleh jurulatih...dengan kasut kawad sekali... nasib dah dikilatkan walaupun xdela kilat mana pun yek? ngeh3... thanks to my abah kerana membantu semalam...





Pssttt: memang semua menda akan jadi masalah besar bagi aku... sebab aku ni tak boleh nak cool dalam semua menda... perasaan risau tu lebih sangat...

No comments: