Sunday, May 30, 2010

USM... Tunggu Kedatanganku...




ngeee... sok 6:45 pagi dah siap berbaris dengan semua barang2 kat panggung seni... bersiap-sedia untuk bertolak ke USM... pergi kami dengan segunung harapan! ceeewahhh...

petang tadi lepas check pakaian, ada pemberian wang kocek untuk setiap daripada kitorang... sebagai wang saku untuk perbelanjaan sepanjang perjalanan ke usm dan balik dari usm nanti... rm50 seorang... banyak ke sikit? ish... banyak la tu untuk kira2 2 hari punya...

sepanjang kat sana makanan xyah risau sebab disediakan... tapi still bawa cerek elektrik untuk masak air sendirian berhad di bilik nanti... huhu... dengan siapalah aku bakal menghuni ye sepanjang 2 minggu tu? cik rahim cakap bilik dah ditentukan, tak boleh pilih! erk... bapak dengki kan?

sekarang ni tengah bergayut dengan my bf sambil meng'update' blog ni... last entri sebelum aku bertolak esok pagi... entri seterusnya lepas aku bergelar leftenan muda... ngeh2... berlagak ek? lantak... penat lelah aku kot... bukan korang... so x kesah la aku nak berlagak sket... muahahha...

ni pun dapat update blog sebab dah siap kot mengemas... hehe... aku pergi beli beg bagasi beb petang tadi... yang besar punya... semua aku sumbat kat situ... baju... seluar... kasut2... ape agi ek? ha... semua la... pastu satu lagi beg galas belakang untuk barang2 kecil seperti ubat2 dan sebagainya... pastu tambah lagi set baju one dress, coat longsuit dengan baju no.3 yang diganting pada hanger...

pasal baju nak pakai esok pun leh jadi krisis yek? hehe... biasa la tu dengan hidup insan yang bernama noor shahida... ada je yang tak kenanya... xtau bila nak betulnya... sok pergi pakai baju no.3... korang tau tak baju yang mana satu tu? ha... kalau xtau, cari...





Pssttt: mahu bangun pukul berapa ye esok?


No comments: