Sunday, October 16, 2011

Now I knew already...


1.10 pagi aku baru sampai ke rumah after keluar pukul 10 malam 'tadi'... now terjawab sudah kenapa my adik yang study kat pahang tu balik tiba2... semuanya sebab hal aku... terjawab jugalah kenapa my mama bengang dengan aku tiba2...

macam yang aku luah kat entri sebelum ni, walau camne kita rasa tu bukan salah kita, tetap akan jadi salah kita bila hal tu diketahui oleh parent... so kena terima walaupun dalam hati ni tuhan saja yang tahu... betapa rasa bengang juga aku dengan sikap dorang yang aku rasa dah mengganggu hak privasi aku... tapi semuanya dari salah aku juga sebab biarkan hak privasi aku tu diceroboh!

damn!!! takpelah... aku mengalah... aku akan perbaiki semua ni semula... hope ada yang memahami keadaan aku sekarang ni... please be patient... bagi masa supaya marah dorang reda... please... please... please... tolonglah bersabar wahai hati...

sedih... tapi terpaksa juga... mungkin penantian ni bakal membuahkan hasil yang menggembirakan... dan mungkin juga bakal mengecewakan hati aku nanti... kita takkan tahu apa hikmah disebalik semua ni... so apa yang aku mampu buat skang hanyalah berdoa... sama2lah berusaha memperbaiki kesilapan ni...

so korang yang baca entri ni, aku dalam perintah berkurung... memang tak puas hati tapi terpaksa merelakan...hope semua ni akan berlalu dengan cepat...





Pssttt: harap pertemuan tadi bukanlah yang terakhir... sangat berharap... :(

No comments: