Thursday, October 27, 2011

Update: 27/10/2011


ohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoh...

dah lama pula rasanya ak update blog... ye ke? haha!



actually isnin dan selasa aritu, aku berada di lumut... ada team building anjuran company la kan... so memang excited nak update pasal aktiviti2 kat sana la... tapi memandangkan tiada gambar2 untuk dilampirkan, niat tu jadi tertangguh la pula... kena tunggu minggu depan sebab minggu ni company aku cuti seminggu... hoyeyyy!!!

nanti satu hal pula nak dapatkan gambar2 daripada dorang2 yang join aritu... huhu... masih terasa kesakitan dan kesengalan kat badan ni dek dah lama tak beraktiviti luar ni kan... tu la, badan dah jadi manja gitu ha... baru tadi perasan ada lebam kat kaki, aku langgar apa ntah pun dah tak ingat... very the pelupa... woha!

sakit2 pun sempat aje aku kuar dengan maran dan isyad semalam ha... thanks to maran sebab belanja kitorang makan kat cheras tu... punya jauh kitorang gi semata2 maran dah kempunan nak makan ayam kampung... tak pasal2 aku pun makan la ayam kampung gak... nasib baik ayam goreng, kalau masak2 yang lain memang sampai sudah la aku tak makan... hehe...

plan after makan tu nak gi tengok wayang la... ntah apa la nasib kami boleh sesat2 pula ha... last2 sampai the mines sambil tunggu 2 orang kawan kami, dayah dan aween balik dari kerja... xpe, kitorang tunggu memandangkan payah nak jumpa dorang ni... busy memanjang...bak kata isyad, orang nepal pun cuti kot, dorang kerja pula... hahaha...

plan tengok movie tu canceled! sebab tak ada cerita yang menarik perhatian kitorang... so yang jadi mangsa tentulah isyad dengan maran... kena follow aku shopping barang untuk dinner... sorry sangat2 korang, aku memang cerewet... tapi kira ok la tu aku beli la juga 1 barang kan?hihi... kesian korang penat duk layan aku... pilih2 pastu tak jadi beli... konon nak usya kedai lain...

lagipun masa tak mengizinkan... aku tak suka kalau rushing2 ni, tak boleh nak memilih... plan nak beli mende lain, gi beli mende lain...xpe, aku berpuas hati... rasa macam kena gi sana semula la, nak beli mende lain pula... tapi maran xde kat sini weekend ni... huhu... next week aku dah nak balik kampung... then after balik ke sini ada seminggu je sebelum dinner tu... sempat x ek nak shopping?

tapi kan korang... nak shopping camne agi ye kalau duit dah habis? hehehe... setiap bulan ada jela halnya... itu la ini la... asyik tak cukup je rasa duit gaji yang masuk... tapi tak cukup2 tu pun, berangan lagi nak pergi situ pergi sini...

oh, next program yang memerlukan aku simpan duit ialah bulan 3 nanti... ada beberapa bulan saja lagi... minta2 sempat la aku simpan duit tu... tapi tadi kan gi buat satu lagi program... hehe, memang saja nak tambah sakit kepala kan fikir pasal duit? tapi xpe, masa ni la nak berjalan pun... dah semuanya dah ada family masing2, mesti dah payah nak get together buat aktiviti bersama dah... so jangan pernah menyesal dengan setiap keputusan yang kita buat... tapi masa depan tetap tak lupa... simpanan mesti berjalan seperti biasa...

oh ye, arini aku terperap je kat rumah... sangat bosan... esok? entahla, maybe kena kuar la kot... kalau terperap juga memang double bosan... ble cuti lama macam ni,terasa nak gi kerja la pula... hehe... gatal!



wait for update pasal team building di lumut k korang... (tunggu...)





Pssttt: next week kerja isnin sampai rabu je... khamis dah nak balik kampung... :)

No comments: