Monday, October 31, 2011

OYL Team Building - Day 2


siapa yang belum baca entri sebelumnya, silakan --> day 1



25/10/2011

hari kedua sepatutnya bermula 8:30 pagi... tapi oleh sebab aku dah set alarm pukul 6:30 pagi, bangunlah juga awal bersiap apa yang patut... aku memang tak suka kelam kabut, nanti ada la tu menda yang tertinggal la apa la... itupun aku siap2 dah agak lambat... pukul 8 kalau tak silap aku, barulah aku dengan kawan sebilik aku tu turun untuk breakfast... bajet semua akan turun lambat la, tapi tengok macam semua dah turun kot... macam2 dorang makan dah... hehe, isi perut la apa lagi...

kayak and team challenge!!!

victory dapat tempat kedua je untuk game ni... stuck pada clue kedua... arghhh!!! kalau tak ada harapan untuk menang lagi... xpela, tu semua game... hehe... turn aku kayak yang last sekali, memang menguji ketahanan betullah... menyesal jadi team leader time ni... sangat preasure sebab fikir kumpulan berharap pada aku dengan partner kayak aku untuk dapatkan clue yang last... tapi sangat enjoy time ni...




after habis game outdoor yang past tu... kembali ke bilik untuk mandi dan bersiap untuk checkout bilik... sebab after lunch kami kena bersedia untuk presentation pula...




last before kami meninggalkan resort ni... oyl labyrinth 15!




bye2 lumut... habis dekat rm100 juga la beli makanan2 hasil laut lumut ni untuk family dan colleagues. wink! macam sebelum ni gak, gambar2 yang lain di fb k... tq sebab baca...





Pssttt: ada someone tinggalkan nombor telefon kat tisu and selitkan kat bawah pinggan aku masa lunch... kerja siapa ntah kan? x gentleman langsung! sorry ye, saya dah buang nombor tu... huhu...

No comments: