Thursday, October 20, 2011

OYL Hospitality - Educational Video (part 2)


hahaha... macam yang aku janjikan kat sini, aku akan update mengenai pembikinan educational video aku tu kan? so mari layan beberapa gambar yang aku sempat ambil...




















tak sempat aku nak stay untuk habiskan semua scene (ada 5 scene) sebab hujan turun da... oleh sebab aku ni kat tempat kerja nampak ladies gler, sejuk sangat tak boleh... panas sangat pun lagi la tak boleh... so xdela aku menebalkan kulit berjuang gak kat bawah hujan tu... woha!

aku sempat follow 3 scene je... lagi 2 aku serahkan kat team aku yang lain... xpe, dorang sporting... tadi terserempak dengan one of my team member, katanya sejam lepas aku blah tu la gak dorang baru siapkan shooting... oh, masa tu aku dah kekenyangan makan nasi lemak... hehe...

actually pasal alasan hujan turun tu, sekadar alasan je... hujan rintik2 je pun... sebenarnya malas nak tunggu sampai habis sebab aku sorang je perempuan ha... lagi sorang girl dalam team aku tu on leave arini... kira baik la tu aku turun juga kan... 8:30 sampai 9:45 pagi kot aku meluangkan masa...

pagi tadi lepas habis je morning assembly kat department aku, terus cabut... naik2 semula ke office dah time minum pagi... terus lah lepak di pantry ha... sampai kul 10 lebih... lepas tu abru masuk office dan buat kerja sikit... balas2 emel apa yang patut... online tenet tu wajib... haha!

12:20 aku dah turun dengan kak wan ke kantin... lunch! balik semula ke office lepas tu... rehat2... buat apa yang patut, then pukul 2 sampai 3:30 ada meeting hospitality committee... post mortem...

go go go OYL HOSPITALITY!!!





Pssttt: bila video dah siap diedit oleh dorang, aku akan update pasal tu pula... part 3 maybe...

No comments: