Wednesday, October 19, 2011

OYL Hospitality - Educational Video (part 1)

sok aku ada shooting... kahkahkah!!! tapi bukan sebagai pelakon la, pembantu pengarah filem 3 minit... toing3...

ni sebagai kesinambungan menyahut seruan boss besar company aku ni supaya dibuat educational video bersempena Happy Month kami... entri berkaitan boleh usya di sini dan di sini... hehe...

harap-harapnya untuk video kali ni tak perlu ambil masa yang lama macam masa buat promotional video hari tu... yela kan, untuk promotion kena deal dengan ramai orang, follow masa dorang lagi... lepas tu baru boleh start editing... tapi untuk education punya ni, kami deal dengan beberapa orang pelakon sahaja... pekerja sini la ye, bukan pelakon betul...

minggu lepas dah selesai meeting segala bagai, apa yang nak kena buat sebelum video tu di ambil... dan hari ni semuanya dah prepare, tunggu hari jadinya je... esok! kena siap shoot minggu ni juga sebab next week kitorang cuti panjang, seminggu tak kerja kau... gler baik company aku ni bagi cuti lama2...

naik cuti nanti baru kerja suntingan akan dilakukan... wah2... dah macam ambil bidang penerbitan filem pula rasanya... excited! gler tak betul aku hari ni... hope team aku dapat buat editing dengan bersungguh2 tanpa kehadiran aku... kalau aku sempat aku dapatlah tolong... bukan nak curi tulang ye tapi aku dah apply leave untuk balik kampung... sebelum tahu kena buat video ni lagi... 10 hari di kampung... yeahhh!!!

filem 3 minit kami ni akan ditayangkan masa annual dinner company kami, tengah bulan November ni... so, kena buat yang terbaik! hoho... nanti aku update pasal apa yang jadi masa shooting pula... tunggu next entri pasal ni...

bak kata pengarah filem 3 minit kami ni --> Gentlemen, lets start our journey to Hollywood!! J





Pssttt: hope semua yang dirancang berjalan dengan lancar... amin...

No comments: