Monday, October 10, 2011

OYL Hospitality - Aku dan Fun Fair


last week punya event kat company aku... fun fair!!! hahaha...

huha2 la aku dari 3hb - 6hb Oktober tu dengan menyelitkan diri untuk menjayakan program fun fair kami ni... dan alhamdulillah semuanya berjalan dengan alncar walaupun ada beberapa perkara yang tak dapat dielakkan berlaku... biasalah kan, bekerja dengan manusia memang macam ni... kerjasama tu yang penting dalam apa2 perkara pun...

ada 11 jenis game yang kami handle sepanjang 4 hari fun fair... tapi aku sempat jaga 3 jenis game jek, pichonkun cup, labyrinth, jengga tower... so kat sini, aku nak share gambar2 yang telah diambil sepanjang 4 hari tu... yang terselit gambar aku jela, haha... find me if you can...





















Pssttt: best dapat ketawa after stress dengan kerja...

No comments: