Friday, October 14, 2011

Protes!

Woha! Punya protesnya aku sebab kena tegur dengan my mama pasal selalu hantar adik aku, boboy lambat sampai ke sekolah agama setiap pagi.

Nah! Pagi tadi aku bangun setengah jam awal daripada biasa. 5.30 pagi... Bunyi je jam terus melompat dari katil, capai tuala dan terus masuk bilik air untuk mandi.

After solat, terus bersiap. Haha, baju kerja semua aku dah iron malamnya lagi. Naaa...cuba teka pukul berapa aku siap?

6.20 pagi! Yeahhh!!! Time tu boboy belum siap. Mama yang masuk ke bilik agak terkejut aku dah siap, terus marah boboy sebab tak siap2 lagi.

Aku tak cakap banyak. After salam dengan mama, terus turun Dan tunggu my adik tu dalam kereta. Tak lama aku tunggu, adik aku pun turun dah. Kena marah la tu... Padan muka!

6.30 kitorang gerak. Gelap agi time tu. Jalan lengang gler...

6.40 pagi aku dah smpai depan gate sekolah. Lalala... Gate belum buka la pula... Tunggu dan tunggu sampai ada orang bukakan gate tu.

Kul 7 pagi aku smpai kat tempat parking company aku. Huhu... Lengangnya... Boring... Ngantuk... Bukti pada gambar tu la...

Setengah jam gak aku berkurung dalam kereta sebelum masuk office.





Pssttt: oh! protes punya pasal...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: