Sunday, October 16, 2011

Serabutlah juga kepala ni...


nak tahu serabut tak serabut kepala aku skang ni, 2:53 pagi aku masih duk menaip entri... maknanya belum tidur la... mata yang dari tadi memang mengantuk gler tapi skang dah tak rasa mengantuk... macam2 yang aku duk fikir skang ni...

nak mengeluh pun dah penat... apelah nasib aku ni kan? dari dulu sampai skang still gak tak jumpa bahagianya... bahagia pun sekejap je... lepas tu masalah je melanda memanjang ha... lepas satu, satu agi masalah timbul... selesai yang itu, timbul yang ini pula...

bukan nak mengungkit tapi rasanya aku dah penat... penat nak puaskan hati orang sekeliling yang aku sayang... yang itu nak macam tu... yang ini nak macam ni... then bila masa pula dorang2 yang aku sayanag tu nak ikut apa yang aku nak? bila?

aku ni xde perasaan ek? apa yang aku rasa tu xde nilai? apa yang aku nak tu tak penting?





Pssttt: mulalah nak mengarut1 pagi2 buta camni... oh! kurang kasih sayang...

No comments: