Tuesday, July 13, 2010

Aku Ada Interview Kerja Esok!



nama syarikat--> avows technologies sdn bhd
jawatan yang ditawarkan--> .NET web developer
tarikh--> 14 julai 2010
masa--> 3 petang
tempat--> nota asia sdn bhd



mr ramesh pesan study maksud2 yang berkenaan .net dan seangkatan dengannya... 

tapi aku xde mood la... macam dah mengantuk sebab badan rasa penat sangat... sok nak bangun awal pagi lagi... nak kena pergi kelas dulu... after lunch baru gerak pergi subang jaya untuk interview tu... dapat ke tak tu belakang kira... yang penting cuba... lagipun boleh jadikan sebagai latihan interview... belajar dari kesilapan...

baru lepas tengok google map... cari tempat yang berkenaan... kena naik lrt dari asia jaya ke kl sentral dulu then ambil komuter ke subang jaya arah pelabuhan kelang...x jumpa lrt terdekat dengan subang jaya... padahal sebenarnya tempat tu dekat je dengan petaling jaya... hahaha...

aku sempat gak google syarikat yang nak interview aku sok ni... lokasinya dekat dengan bukit jalil... tpm... tau kan? tau memang tau tapi payah juga tempat tu... apalagi untuk yang tak berkenderaan macam aku ni... haha... xpe, lum tentu dapat kan...

mohamad fauzi, dah sedia nak teman buah hatimu ini mengulangkaji malam ni? ooo... betul ke ni?





Pssttt: wish me luck ok!

No comments: