Tuesday, July 27, 2010

Lagi 2 Hari...



lagi dua hari aku nak habiskan training dengan nota asia sdn bhd untuk course .net tu... alhamdulillah aku berpeluang untuk ikuti course tu dengan free... maknanya lepas ni kalau aku nak ikuti mana2 course anjuran mdec, kena bayar dahla... sekali je free... hehe... xpe2...

siang tadi kat kelas bertungkus lumus cuba siapkan projek .net kumpulan aku... kena bentang hari khamis ni... agak fed up juga bila buat2 asyik error banyak kan... tapi kena la belajar dari semua error tu... esok penentuan samada projek web based guna .net aku siap or tak...

tadi jugak aku dengan emma plan nak raikan hari tamat course kami tu dengan makan kfc kat kl sentral... kami akan ajak shakira dengan sharifah gak... kalau dorang tak dapat join, kami berdua jela... lepas dari ni xtau la dapat jumpa dorang lagi ke tak kan... huhu...

cukup la kot pasal training aku tu... mau selit pasal beberapa perkara:

1) aku balik rumah petang tadi terus bergaduh dengan my adik si epan tu... agak besar pergaduhan kami... pasal aku nampak bilik aku berselerak, pastu dia tengah online guna my lappy dan ada tempat habuk rokok... maksudnya bilik aku dah berbau asap rokok! pantang sekali! migrain... memang stok tinggikan suara tahap 10... dua2 tak nak mengalah... pastu boleh plak adik aku tu tolak aku macam dia nak gaduh dengan lelaki... adoyai, sungguh tak patut! nasib aku fikir adik-beradik jek... kalau tak nahas kaki dan tangan kat muka... haha...

2)  semalam company yang ada kat sungai buloh yang aku pergi interview aritu call... nak confirmkan pasal 2nd interview this friday, 5 pm... aku pun tak banyak fikir terus setuju... kalau dapat, baguslah... ambil mana yang dapat dulu... lagipun untuk sementara sampailah aku dah berjaya tunaikan hasrat parent aku nanti... ermmm, maybe next year kot...

3) plan dengan kawan2ku untuk pergi ambil jubah sama2... maybe hari sabtu ni... so dah plan dnegan my friend isyad untuk gerak ke ukm sama2 nanti...maybe nak ambil banyak gambar dengan budak kelas aku nanti...

4) raptai konvo pada 4/7/2010 nanti... mahu pergi atau tidak ek?

5) pipi aku dah macam terasa bengkak jek... mulut kena 'mata ikan'... haishhh...





Pssttt: walau macam2 perkara berlaku pada aku setiap hari, my bf tetap diingati... love you cayang...

No comments: