Saturday, July 3, 2010

Interview Request, Position: IT Trainee



aku dapat emel pagi tadi pasal permohonan untuk IT training kat jobstreet... alhamdulillah, aku dapat interview untuk permohonan online aku tu... tapi just interview jela, belum tentu aku dapat... kalau dapat, bersyukur... lagipun training ni free... kan aku tak dapat join IT training yang member2 course aku join masa kat ukm aritu sebab terlibat dengan pentauliahan palapes aku tu... 

ni antara isi kandungan emel tu:



Dear Noor Shahida, 

Thank you for your application for the position of IT Trainee 

We are pleased to invite you for an interview as follows:- 

Monday, 5th-July -2010 at 11:am 

Venue:

Tel: 


~~~ bla bla bla ~~~



alamat tempat interview tu aku tak sure sangat camne nak pergi... tanya my abah pun, tak tahu... siap my abah kata tak payah pergi... huhu... sedih aku dengar tu... kenapa? sebab bila aku senang2 hati membesarkan badan kat rumah tanpa buat apa2, abah suruh minta kerja... ingat senang ke nak dapat kerja dengan setakat apa yang belajar kat u tu? bukan la aku tak yakin dengan apa yang aku belajar tapi diri aku sendiri... kurang percaya... perlukan lagi latihan...

tapi my mama sangat faham diri aku... mama cakap nak teman aku isnin ni untuk pergi interview tu... naik teksi pun xpe... sayang my mama sangat2... nak minta bantuan my bf pun, dia mesti tak dapat punya tolong... xpela...

hope semuanya berjalan dengan lancar... kalau dapat join training ni, peluang aku untuk dapat kerja maybe lebih cerah... tapi impian untuk menjadi seorang pegawai tentera masih ada dalam diri aku... aku juga tahu abah sangat berharap aku kerja sebagai tentera dari kerja dalam bidang yang aku ambil ni... lain pula dengan my bf... huhu... keliru sebenarnya diri ini untuk puaskan hati orang2 yang aku sayang...

untuk interview? aku tak prepare apa2 pun... xde semangat jadinya... tapi tadi aku dah siapkan perkara2 yang aku kena bawa nanti... persediaan mental xde pun... orang yang aku harap berada di sisi aku saat ni, xde... 





Pssttt: i'm alone...



No comments: