Wednesday, July 7, 2010

Happy Birthday Mama...



07/07/2010...

my mama punya birthday... 
sweet 42 (^_~)

mama sangat beruntung hari ni sebab dapat dua kek beb!







kek buah tu dibeli oleh my abah... wow! sweet tol... besar plak tu abah beli... ingatkan kedekut sangat... hehe...

kek coklat tu plak dibeli oleh gf my adik, nana... adakah ini salah satu cara mengambil hati bakal mak mertua? hahaha...

pagi tadi my adik si bear tu ada call aku... nak bercakap dengan mama... wish birthday la tu... good2... dia tak balik rumah la sebab kena kerja... xpe2, kitorang ada msukkan nama dia dalam hadiah buatan tangan kami adik beradik malam tadi... hadiah spontan dari kami... tiada modal yang dikeluarkan sebab semuanya tak berduit sekarang... haha... 

lupa plak nak ambil gambar hadiah istimewa kami untuk mama tu... aku tidur pukul 2:30 pagi tau untuk siapkan hadiah tu... tapi orang kedai yang laminate hadiah kata2 yang aku buat tu tak reti laminate kot... nampak kurang kemas jadinya... panas jek aku... nasib bukan aku yang hantar untuk laminate, kalau tak siap orang tu... haishhh...

maybe next birthday aku dah mampu untuk beli hadiah yang agak bernilai (harga) untuk mama... tunggu ye...





Pssttt: next birthday ialah my bf... apa yek yang boleh dibuat?

No comments: