Friday, July 30, 2010

Entiti Tersembunyi...




dapat cari tak satu entiti yang wujud dalam gambar ni? 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

actually yang tengah memilih baju tu gambar my mama... entiti yang aku maksudkan tu plak adalah yang di bawah ni... hehe...



gambar adik bongsu aku, si alya kudup tu... at first aku tak perasan adik aku ada kat dalam timbunan baju2 ni... tp aku tengok mama macam kosong je... rasa2 macam dia ada dukung si alya... haha... terkejut gak sekejap bila perasan alya ada atas baju2 ni... rasa macam tengah mencari harta karun...





Pssttt: actually aku yang belanja pakaian raya untuk 3 orang adik aku yang paling kecil ni...duit hasil elaun palapes yang baru masuk...untuk aku? xde...

No comments: