Saturday, July 10, 2010

Bagus Untuk Keduanya...



tahniah aku ucapkan di atas pertunangan ex-bf aku dengan tunangnya pada 12/06/2010 yang lepas... lambat aku tahu pasal hal ni... hahaha... kelakar je rasa... tanpa sebarang berita, rupanya bertunang... 

tarikh pertunangan mereka jatuh pada tarikh bersejarah bagi diri aku bila aku ditauliahkan sebagai leftenan muda... rupanya perkhabaran yang diberitahu oleh dia mengenai permintaan tunangnya untuk bertunang pada bulan 6 tempoh hari, dah pun berlangsung dengan meriah... meriah? aku anggap begitulah sebab aku  xtau apa2... tau pun dari orang2 yang sudi mengkhabarkan berita ni pada aku... ngeee...

dengar khabar juga dia akan berkahwin bulan november ini... baguslah... dah cukup duit bolehlah kahwin yek?

perasaan aku? bohonglah kalau aku kata xde effect apa2 pun bila aku tau pasal ni... tapi aku pelakon terbaik dalam rumah aku ni... hehe... perasaan di kawal dengan sebaiknya... tak lagi macam time perpisahan kami dulu... dah matang kot...

apekah perasaan itu? aku pun xtau... cuma aku berharap, walau apa pun perasaan yang aku rasa sekarang ni, biarlah perasaan tu pergi dengan segera...





Pssttt: mohd faaizuun bin abdul salam, ida lepaskan semuanya bersama kenangan2 lalu dan semoga berbahagia di atas pertunanganmu...


2 comments:

Anonymous said...

tu laaa...

shIdA said...

spekah ini? ape yg tu laaa plak... aishhh