Sunday, July 25, 2010

Melepas Rindu Pada Yang Sayang...


Hampir sebulan tak bersua muka, akhirnya petang tadi berjaya juga... berjaya untuk berjumpa dengan kesayangan hati aku, mohamad fauzi bin muadir...

janji nak jumpa hari ini dah ditunaikan oleh dia... tapi mood aku dah hilang siang tadi... sebab dah tengahari batang hidung tak nampak2 gak... mesej pun tak... dalam fikiran aku, maybe tak jadi la tu kalau dah namanya pergi latihan palapes... walaupun niat sekadar nak join pt pagi selaku pegawai baru di markas palapes ukm tu, mesti takkan dapat blah dari markas tu cepat2...tambah lak my bf ni rajin orangnya... xleh watpe la kan?

pukul satu tepat aku bagi satu mesej ke fon dia... lebih kurang gini la bunyinya... 

"dah pukul satu..."
 
dapat tangkap tak maksud di sebalik ayat aku ni? well, terus aku dapat panggilan dari my bf ni... bagitau dia dah otw...

konon kalau my bf sampai nak buat muka serius la kan... haha... tak boleh beb... tak mampu... sejuk sikit hati aku yang tengah lebih kurang menggelegak bengang ni ha... boleh saja mengukir senyum bila nampak dia dah sampai... walaupun gitu. still rasa tak puas hati... bajet aku ni bagus yek? haha... 

dalam pukul 3 petang kitorang gerak pergi one utama... tengok wayang... untuk pengetahuan semua, my bf tak gemar tengok wayang ni tapi dek kesian kat aku yang agak kaki wayang ni, dia layan je... lama gler wei aku tak tengok wayang semata2 nak tengok dengan my bf... tapi dia tidur da dalam panggung... aku tengok sorang2 jela cerita sorcerer apprentice tu... nasib my bf tidur comey jek... hihi...
 
macam biasa, kalau keluar mesti makan... apa lagi, melantak la... makan mcd ha... pastu kitorang pergi ikea untuk makan meatball plak... kunun boleh habis la makan meatball 15 biji tu lepas dah kenyang makan ayam mcd 2 ketul sorang... memang sumbat jela sampai habis.. tak habiskan membazir plak, mahal kot... my bf kata makan ganti sebulan tak jumpa... hihi... boleh ek gitu? 

my bf hantar aku balik dalam pukul 10 tadi dengan selamatnya... sekarang ni dia tengah otw balik ke ukm... rasa2nya dah sampai kot... kejap lagi call la tu... hehe... 





Pssttt: my bf pesan jangan sedih...

No comments: