Wednesday, April 7, 2010

Balik Rumah + Jejalan...

semalam aku balik rumah dengan my bf... mama tepon suh balik, rindu kata dia... aku pun macam dah lama gak x balik, so ok jela... 

lepak-lepak je kitorang pun kat rumah...tengok tv...sembang-sembang.. tetibe dalam kol 3 petang camtu, mama menyuarakan hasrat dia teringin nak makan cendol... hehe... oleh sebab mama kan tengah berbadan dua, so macam terasa bersalah plak kalau x tunaikan...so, kitorang pun keluar la...makan cendol kat bukit rahman putra...siapa tau? hihihi...siapa yang duk sungai buloh tau la...yang lain confirm xtau...

lepas dah melantak semangkuk cendol sorang, plan nak balik rumah terus la... tetibe plak rasa macam nak gi round-round dulu... mama syorkan gi tasik biru kat kundang... ha... yang ni pun sure ramai xtau... hahaha... tapi otw ke sana, kitorang menyinggah ke tempat lain dulu... xdela singgah pun, just lalu je... saja nak tunjuk2 pemandangan kat my bf tu...

tapi tasik biru dah x famous macam dulu...banyak sangat cerita disebalik ke'gah'han tasik ni. dulu, masa mula-mula aku duduk kat sungai buloh, tasik ni sangat famous...ada bot agi untuk ke tengah pulau yang secotek kat tengah2 tu... best sangat...petang2 mesti ramai yang lepak kat situ... (padahal xdela selalu pun aku gi sana sebelum ni...tapi gambaran la...) hehehe... 


payahnya nak dapat gambar my bf yang senyum dan pandang kamera...aishhh...



see...senyum x ikhlas...




bulan depan aku dapat adik baru...huhuhu...



kunun2 tengah menghayati pemandangan...



ha...tu cerita siang hari...malam hari plak? kikiki... memang selalu kalau gerak balik ke ukm semula, mesti kitorang lalu kat area ou tu...tau kn ou? one utama...aritu ada baca blog member aku si nedy tu...dia gi makan meatball kat area tu...aku pun apa lagi, memang terliur la...memang aku dah pernah rasa meatball yang dia maksudkan tu, memang sedap beb...haha... so semalam dapat la hilangkan kempunan tu walaupun dah makan nasi sebelum bertolak balik...kerja makan jela aku ni kalau balik rumah... meatball yang sedap kat ikea... huh!

gaya je macam my bf yang nak makan dulu... 
tapi meatball tu masuk mulut aku dulu kot... hahaha...



 hehe...cepat ke x cepat kitorang bahan menda ni?



kitorang gi tengok wayang lepas tu... clash of the titans... huhu... best2 walaupun cerita ni mengarut dan boleh merosakkan akidah bagi sesiapa yang percaya... hahaha...





Pssttt: baru sempat update sebab balik2 ngantuk sangat...n pagi tadi kitorang gi tunaikan hasrat nak berjoging... yeahhh!!! penat2...

No comments: