Wednesday, April 14, 2010

Dah Siap Individual Assignment PM...



alhamdulillah... 
ada juga hasilnya hari ini... 
xde la aku berfacebook je kerjanya... 
hehehe...
suka2... 

aku baru je siapkan assignment Dr. Yazrina ni ha... 
individual assignment... 

to ayus, thanks tau tapi aku x tiru jawapan ko... 
don't worry... 

pm tu project management! 
bukan perdana menteri ok... 
xde kerja aku nak wat assignment beliau... 
eh, beliau ada assignment ke? ngeee...

ha... paper untuk subjek yang ni 26/04/2010 nanti... 
wow! tengok tarikh macam lambat lagi...
tapi masa ni kan cepat je berlalu... 
belum study lagi untuk subjek ni... 
tunggu la lepas paper on 23rd settle dulu... 

ok la, tu je nak bagitau... 
hahaha... 
daaa...





Pssttt: tahniah shida... kikiki...

4 comments:

Sansan Onwan said...

waaaaaaaa
baguslah......saya doakan hati anda...sentesa teng2 aja ....k

shIdA said...

mekaseh ye hassan... same to u gk...

fauzi said...

utk sye jgk... lalalalalalala

shIdA said...

baik, utk kamu juga...