Wednesday, April 21, 2010

Berakhir Juga Presentation Terakhir PM...



pagi tadi aku dengan coursemate aku ada presentation terakhir bagi subjek pm...project management... case study citibank yang sangat tough... erk! tambah lak dengan semua orang tengah busy nak siapkan tesis masing2 and exam ke-2 yang bakal kunjung tiba jumaat ni... aku? bertungkus lumus siapkan bab 3 malam tadi...sambil ditemani my bf secara online saja... nape malas sangat aku nak berlumba2 buat bab 3 yang banyak2 macam kawan2 aku yang lain ek? kalau boleh nak yang seringkas mungkin... hukhuk... pemalas!

ah! sambung cerita pagi tadi...

presentation kitorang start 11:30 pagi sampai la hampir 2:30 petang... lama ke x lama? ha... memang xde preparation langsung untuk presentation ni... diakui sendiri oleh lecturer kitorang betapa kitorang xde semangat untuk present kecuali ada la beberapa group yang still buat the best among yang lain2... tahniah untuk group yang berkenaan...

group aku present giliran ke-2... huhu... lega rasanya bila dah lepas... memang berpandukan slide sepenuhnya... memang x terbaik punya... hikhik... pastu dah abis present, memang setiap group akan ditanya soalan oleh lecturer kitorang, dr. yazrina... huh! of course la cannot answer...ngeee... peace dr. yaz!!!

dah abis semua group present and dah dilepaskan oleh lecturer untuk balik, aku dengan ecah bergerak ke bilik lecturer yang menjadi penasihat tesis kitorang, puan hazilah... tok tok... nasib dia ada... masuk la kami dengan senyuman... camne sistem? hurmmm...boleh la... dalam proses... haha! kelentong pandai yek? abis tu... isnin dah kena hantar kot... aku just bagi 3 bab yang aku mentionkan dalam entri sebelum ni untuk penasihat aku semak... dan janji jumaat ni dalam pukul 10 pagi nak datang amik semula... xmo datang petang lepas exam, risau hujan plak... ok deal!

kitorang pun kuar la dari bilik dia selepas beberapa ketika bersembang apa yang patut... hehehe... kena la manis2 ayat...walaupun aku ni berapa kerat je datang jumpa dia... hahaha... 

pastu, aku gi pejabat... pergi amik sijil latihan industri yang fakulti kuarkan... ye ye... ada dua sijil... dari fakulti and karismatic gak... tiba2 teringat kenangan sepanjang li kat karismatic... hehe... 

dah setel kerja kat fakulti, aku pun gerak la balik ke kolej... sebab dah janji dengan my bf mahu lunch di mcd... huahuahua... x dapat makan ayam mcd sebab kena tunggu setengah jam baru ayam siap masak... uishhh, cannot2... perut minta diisi dengan cepat tadi... makan spicy chicken mcdeluxe pun sedap... hehehe...





Pssttt: tapi tadi my bf agak lain gayanya, terus mood mahu bercerita apa yang jadi kat aku hari ni hilang... so cerita kat blog jela...

4 comments:

fauzi said...

hurmmmmm.... x ditnye pon kenapa begitu.....

shIdA said...

rsenye tnye kot... haha...

fauzi said...

hahahahaha.... lpe la... ade2... sory la... bnyk mkn semut tu jdi pelupa...haha...

shIdA said...

hurmmm...